Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Disk

Shit vad mycket disk vi hade, har hållt på med annat i några dagar nu så det  var fullt på diskbänken :P
Jävla lata Ronny hjälpte inte till heller,,
vi har ett disk schema,, varannan dag kör vi.. men det går sådär..
Jag får väl acceptera att jag är diskmaskinen i vårat hem. :P

Var iallafall trevlig hos mamma, fick åka med Mattias & Maria dit, kul å umgås lite med dom också, vi ses
ju tyvärr så sällan.
Hugo tyckte det var kul att leka med morbror´s tärningar som hängde fram i bilen. :P

Föresten, Ludde mår bättre :)
Han har varit framme jättemycket dom senaste dagarna, och han har kelat och visat att han har velat ha mat.
Jag tror han var förkyld eller nåt,
katter kan ju också va förkylda..
Hundar också, Svipp hade halsfluss en gång, ååå jag saknar Svipp.
Den där reklamen för Alvedon, där en stor hund sitter i regnet och skyddar en liten hund under sig, den kan jag inte titta på, då börjar jag gråta direkt,, när man ser dom där hundögonen så känns det jättemycket,
lilla Svipp, åå. :(

Aja jag ska fortsätta här hemma,, så jag får kväll nån gång jag också..
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback