Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:)

Har varit och handlat lite, köpt lite julklappar & smågrejer till hemmet,, köpte en ny sop, och det första jag gör när jag ska bära in den är att ha sönder den haha. Plasten vart väl hård av kylan & då gick den av när jag råkade lägga lite tyngd på den :P
Hugo fick en pulka också. :) Så nu har han både en bob & pulka, så nu ska vi ut & åka :)
Men jag köpte ingen sån där som dom kan sitta i (sån där för småå barn) , dom är så hemskt fula tycker jag :P
En vanlig hederlig pulka fungerar bra :)
Där kan Hugo sitta på sin fårullspläd & mysa när vi är ute :)

Ronny fick lov att åka till sin pappa och fixa en bil,, hoppas han inte blir borta allt för länge.
Nu ska jag pussa på Hugo :)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan vara så me mammor ibland.. Ja de kan vi göra.. Kan ta ett glas vin eller så.. får la pengar på fredag hoppas ja.. Men soc har då lovat de så..Men man ska inte lita på dom.. :O Fan.!Snart ska man på hockey.. Så ja smuttar på en öl. hehe kramiz

2008-12-10 @ 17:02:16
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Postat av: marlene

ja visst va dom där barn pulkorna groteskt fula:P minns den min lillasyster hade när hon va liten å den va söt men det kan man inte säga om dagens:P puss

2008-12-10 @ 20:20:33
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback