Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Först så..

.. måste jag gratulera min älskade mamma som idag fyller 49 år! GRATTIS MAMMA!
Du är bäst!

Sen så måste jag berätta att det har snöat massor igen, och eftersom det skulle bli minusgrader ett tag nu så hoppas jag att vi får en vit jul ändå! :)

Igår var vi till Helen m. familj, det var trevligt, och gott :) Käka lax, potatis och en mumsig sås :)
Jag får så dåligt samvete över att vi är så dåliga på att bjuda tillbaka mat,,
vi ska bjuda dom, Marlene m.familj & min bror Andreas & Kerstin..
Jag har så dålig fantasi, och jag vet inte vad man ska laga för nåt som jag lyckas med som andra tycker om.
Men nu måste jag ändra på mig,
så snart får ni komma hit och äta lite middag :)

Jag glömde såklart ta med julklapparna, så vi ska ses en sväng till innan julafton :)
Vi ska köpa en till grej till dom på Måndag också så :)

Hugo åkte nyss med sin farmor till Tomteland, Ronny har åkt till Färnäs,
så nu ska jag spela hög musik (för en gångs skull) och städa.
Måste passa på att dammsuga & torka golvet när inte Hugo är i närheten, annars är det lite svårt att kunna städa..

Sen nån gång på eftermiddagen ska vi till Selja och fira mammsen :)

Vad gör du idag?

Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi, du får köpa hem såna krokar så får Ida äta när vi kommer:) VA ska ni köpa mer t oss??? De va iaf trevligt igår.Puss

2008-12-20 @ 13:09:04
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejsan ! ja i dag fyller lillebror år så det blir till att fira han ! och nu om en stund så ska vi ut och se om vi hittar någon fin julgran som vi ska ta. Skulle ju inte ha någon gran i år, men man måste ju ha nånstans att lägga klapparna under.. hihi

Härligt med snö ! har kommit massa här i venjan med ! men man får passa sig för det är is under..

Trevlig helg ! Kram madde

2008-12-20 @ 13:09:31
Postat av: Lisa

hejsan tjejen!

jo, Oscar går där på dagis och blåbär är helt klart den bästa avdelningen uppe på rödmyren iaf.. Oscar har sina favoritfröknar och de är iaf två av de på hans avd.. så det känns bra! tycker jag..

klart att barnen blir mer livliga och hittar på saker och tar efter de andra bråkiga barnen på dagis men de utvecklas oxå till de positiva på dagis! de lär sig att leva med andra barn och att man kan inte alltid få gå först..

så de finns både för och nackdelar med dagis tycker jag! men Oscars utveckling har gått rakt upp sen dagis och så länge man sätter stopp i tid om man märker att de har en sån där envis och sur period så brukar de gå galant :) de är ju trotsiga och då får man sätta stopp för det såklart!



ja de kommer att gå bra ska du se.. tänk vad roligt han får massa kompisar och så med :)

kram o ha en bra lördag!!

2008-12-20 @ 16:56:45
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Helen

sjklart ska ja skicka såå fort ja ser dej inne...Puss

2008-12-20 @ 18:26:01
URL: http://zzirrop.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback