Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fy fan

Har pratat lite med mamma,,
fan hur dom behandlar henne på jobbet!
Riktig mobbing, ärekränkning, & massa annat.
Hon har jobbar där i 7 år, allt har gått bra tills en annan började,
och nu håller den "Nya" på å gnäller & hittar på saker och säger att mamma har gjort si & så.

Dom jobbar på Röda Korset´s secondhand butik här i Mora,
nu smutskastar jag det men det skiter jag i.
Det som ska va ett sånt fint företag & bla bla, styrelsen ska bara veta hur dom behandlas i butiken.
Mamma ska gå längre med detta, dom får inte behandla folk sådär.
Och den "nya" behandlar kunder som skit också, alla utlänningar som kommer in dit står hon och glor på,
ungefär som att alla utlänningar stjäl saker.
Så kan man ju inte hålla på när man jobbar i en butik!

Jag blir så arg, det värsta jag vet är när folk trycker ner andra och tror att dom själva är så jävla mycket bättre.
Du kommer inte komma långt med det här din fjant,
en vuxen kvinna som borde veta lite hut, men icke.


Kommentarer
Postat av: marlene

ja fyfan vilka människor det finns!!!! din mor som e så go:) puss

2008-12-11 @ 12:09:32
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback