Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hello Hello

Fredag idag, snart är det bara 1 vecka kvar tills det är julafton :)
Fast det är så jobbigt, vi ska va överallt varje dag runt jul så det blir bara stress,,
jag vill kunna va på ett ställe bara så man hinner slappna av och verkligen känna att det är jul,
men det är väl så när vi har barn & mina föräldrar är skilda,, ( dom har aldrig varit gifta, men ni förstår :P )
Ronny´s pappa är iallafall med hos Ronny´s mamma, men sen ska vi upp till min pappa
i skogen, hem till mamma, mormor, moster & en av kusinerna från Rimbo kommer hit,,
det ska bli kul att träffa dom iaf :)

Idag ska vi hämta paketet från Jotex med hyllan till Hugo´s rum,
paketet väger 17,5 kg så mamma får lov att skjutsa, blir lite för tungt att frakta
på barnvagnen eller pulkan haha.
Sen i helgen ska vi ta det lugnt, ska sätta upp hyllan & fixa så det blir klart i Hugo´s rum,

Nu är min son gnällig, han är nog hungrig på en macka :)
hej så länge

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback