Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Home sweet home

Nu är vi hemma igen, jag & Hugo tog en promenad på 1 timme, jag älskar att köra vagnen ibland när det är snö,
är så skönt med motstånd, så man får kämpa lite :)
Det går an om man är på väg hem eller så, men ska man till en affär så får man köra lite lugnare, annars
 svettas man ju som en gris när man kommer fram haha.

Det känns så skönt att jag vet lite hur min framtid kommer se ut,
nu ska jag plugga, sen kanske jag jobbar, eller så kanske jag slår på stort och utbildar mig vidare till nåt annat,
kanske värsta läkaren haha :)
Det skulle va nåt va? Nina som läkare :P

Jag har alltid varit anti sjukhus, så jag har aldrig tänkt på att kanske nåt inom det kan va nåt jag vill
jobba med i framtiden,,
Och jag har varit så fånig när det gäller sprutor & sånt, då skulle jag aldrig kunna tänka mig att ge nån en spruta.
Men efter graviditeten och alla sprutor man fick lov å ta då så vande jag mig.
Blir jag nojjig igen så får jag se det som en utmaning hehe :D

Nu ligger Hugo och leker som han alltid gör innan han ska sova,
det låter så gulligt när han pratar med sina leksaker :)
Hans sovtid blev lite framflyttad idag,,
medans han ska sova ska jag diska &
sen kommer syrran hit.

Ronny jobbar till  ca 23.20 .
MEN vad ska jag roa mig med på kvällarna nu då?
Alla roliga program har ju slutat för säsongen! :(
Jag hatar säsongsavslutningar :P
Får väl se på massa filmer eller nåt.
Det brukar väl va lite julfilmer på tvn såhär nära julen?

Aja.. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men vad skulle du till sjukhuset o gö? :/

<3

2008-12-15 @ 14:58:58
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: då ska jag låsa dom kära hjulen:)

2008-12-15 @ 17:34:16
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback