Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Julpynt


 Såhär ser det ut i mitt kök just nu,,
 Ljusstaken från Fyrklövern :)
 En busunge som river fram alla brickor :P
 I det här fönstret har jag bara hängt upp gardiner & ställt fram en
julstjärna,, ska fixa lite mer juligt sen :)
 En del av hallen..
 I hallen, väggen mittemot förra bilden.. Lyser jättemysigt på kvällen :)
 Min samling från Fyrklövern,, kul med Musse Pigg´s jul som man
vuxit upp med, och som kan bli en liten tradition varje år när Hugo firar jul :)
 Sött :)
 :)
 Min lilla gran står ensam i hörnet hehe,, den fick jag när jag var jätteliten,
Den fungerar än :)
 Vi har så mycket snö här, buskarna är nästan borta hehe, är så fint när det är orört,
det ligger så fint :) Hoppas det håller sig tills jul!
 Jag hatar egentligen snö,, men det är fint att titta på och det är kul för Hugo att leka i :)
Bara det inte blir så jävla kallt så är jag helnöjd :)


Det var allt för nu, har massa mer julpynt också, men där är det lite stökigt så det får ni inte se haha.
Nu ska jag byta bajsblöja på min son, det stinker fan här :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Mjo.. de e fan jobbigt alltså..!! kram

2008-12-08 @ 13:50:07
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vaaa myyyyyyyyyyyyyyyyyyysigt du har gjort det å hemtrevligt:D:D Puss Anki

2008-12-08 @ 22:30:05

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback