Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ludde min Ludde

Min lilla misse verkar va lite dålig,,
han gömmer sig hela dagarna, han har blivit smalare, och han äter knappt, inte ens det torrfodret eller godiset han alltid har älskat.
Jag blir nervös. :( Min misse får inte va sjuk :(
Måste nog ringa veterinären på Måndag,,
Han kanske inte trivs här? Det började lite när vi flyttade hit..
Eller så tycker han inte om Hugo för 5 öre ens, det verkar så ibland.
Han kanske har blivit skrämd av nån / NÅT?
Han kanske ser spöken här hemma, fy fan då flyttar jag haha.

Är så svårt att veta, han kan ju inte berätta vad som är fel.
Han är bara 3 år, så det har inte med åldern att göra..


Tic & Negern(som även kallas Missen när Hugo är i närheten. :P ) är lika busiga som förut, men inte Ludde.

Blogg.se är cp just nu, det går inte att ladda upp nån bild..
Men ni som känner mig vet ju vem min Ludde är.



Kommentarer
Postat av: Carro

Åhh kan jag få låna?? :)

2008-12-13 @ 19:24:38
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: marlene

hoppas det inte e nåt, han e juh ett matvrak annars:( puss

2008-12-14 @ 10:12:19
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Rosie

Men lilla snutten då. :(

Lakrits har också blivit smalare. Men det är ju pga all flytt. :/

Men han är på bättringsvägen nu iallafall.. Det är säkert inget fel på Ludde han ska bara vänja sig ordentligt.

Gosa lite extra med honom. (:

2008-12-14 @ 15:20:05
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback