Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mums! :)

Nu är vi klara med lussebullarna, dom vart riktigt goda :D
Men Jessica tog mer sig typ hälften hem, så jag måste baka lite mer nån dag & frysa in så vi har hela vintern :)

Ronny ringde precis, min jävla mobil hängde sig,,
jag måste köpa en ny! Men den jag vill ha kostar över 4000 och det har vi inte råd med nu i juletider : /
Så antingen får jag köpa nåt billigt som jag inte ens vill ha, eller försöka stå ut och hoppas att den jag har nu håller till typ Januari..


Nu ska jag sätta in kort i fotoalbum, sen kl 21 blir det Grey´s Anatomy! :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Tänkte ja iaf skulle köpa nå litet:) Va har man annars vänner till<33 Puss

2008-12-03 @ 20:56:32
URL: http://zzirrop.blogg.se/
Postat av: AnnMarie Larsson

Sv : Tack :D min lägenhet är super mysig.. är super nöjd över den nu :D..

ja de e synd att de e dyrt å åka utomlands.. men vi kanske kan fixa en tur på en kryssning eller nå nångång?? :D de hade vart kul!



Kraaam

2008-12-03 @ 21:43:39
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback