Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

My sweet love


Hugo the Busfrö är på väldigt bra humör idag :)

Shit hur man har blivit alltså,
igår när vi såg på Deep Impact eller va den hette så vart jag lite blödig :P
Jag har sett den många gånger förut, men aldrig reagerat sådär,,
så fort man såg ett litet barn eller en bebis så höll jag på å börja böla :P
Dom här mammakänslorna gör så att man blir jättefånig ibland :P

Hihi :)
Men jag älskar det, nu känner jag verkligen att jag har fått känslor igen, jag kan tillåta mig att gråta (fast jag nästan aldrig gör det, men ändå. )
Förut så var jag så kall, kände inga känslor för nån, knappt för Ronny ens,,
har man levt ett liv utan kärlek så blir man lite känslokall..
Men nu har jag börjat blomstra inuti igen :)

Nu hör jag att Hugo leker med kattmaten,, ajabaja!
Det är nåt han är jävlig med, han ger sig inte när jag flyttar på han, jag kan till och med bli jättearg,
men han bryr sig inte. Kul :P Nej, men men :P


Kommentarer
Postat av: frida

haha jag är likadan. Förut fanns det ingen film som berörde mig så mkt att jag gröt. Men nu är man hur bölig som helst när man ser någon som dör på tv,läser om barnmisshandel osv.

2008-12-13 @ 12:14:14
URL: http://frudernmar.se
Postat av: marlene

sv: ja äckliga karlar:P jag har alltid vart en känslig människa men nu e det fan värre än någonsin:P hormoner e inge roliga:P va busig hugo såg ut å va:P puss

2008-12-13 @ 14:18:35
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så söt han är! :)

SV: jag ska försöka.. jag har inte ring till dig, jag blev ju sjuk mitt upp i allt..:( <3 Miss u

2008-12-13 @ 15:44:09
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback