Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Not again :(

Nu har jag funderat för mycket igen, jag ska inte göra så!! :(

Alla gör nåt roligt jämt, Adde & Kerstin var i Ullared i helgen, Mamma & co är i Tyskland,,
alla mina syskon vart tillfrågade om dom ville följa, utom jag.
Som vanligt är jag utanför.
Tänk om jag hade fått följa, guud va skönt det hade varit att komma hemifrån och göra nåt annat!
Jag blir lite ledsen, har jag gjort nåt eller varför vill ingen umgås?

Lika med mina vänner,, vi säger jämt " vi får ses nån gång", men är det bara jag som ska styra upp nåt?
Jag har gjort det dom senaste gångerna med nästan alla mina vänner,,
när ska nån fråga mig om jag vill göra nåt?
Och när jag träffar vänner, inte alla, men endel, då ska jämt jag gå dit, kan ingen komma hit och hälsa på?

Det känns ju som att jag har gjort nåt fel eller nåt eftersom folk beter sig som om dom inte vill umgås med mig.
Så har jag gjort nåt fel så kan ni väl säga det till mig..
Jag skulle bli såå glad om nån helt plötsligt skickade sms och frågade om vi ska hitta på nåt,
eller om nån vill hälsa på, eller bara göra nåt liksom.


Jag har säkert inte gjort nåt, det är väl bara att jag är jag och det duger inte, jag är väl inte tillräckligt rolig..

Se, jag ska inte tänka så mycket, jag blir bara ledsen och hela dagen blir förstörd.
Fan va skönt med en fylla just nu, och bara sluta tänka på allt för en stund.

Men så lever inte jag ,, kan inte supa så fort livet känns skit..

Nu ska jag äta nån mat..
Hej hej

Kommentarer
Postat av: marlene

klart det inte e nå fel på dig gumman det förstår du väl=) puss puss

2008-12-08 @ 18:20:35
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååh, så jobbigt att känna så..:( ibland känner jag samma sak som du, så jag vet precis vad du pratar om.. nu i veckan så kommer inte jag jobba så mkt, ärinte bokad till nåt.. ska se om jag inte har så mkt för mig innan vi ev åker till avesta (om jag någonsin frisknar till) så hoppas jag att vi kan ses..

jag ringer dig i veckan<3

2008-12-08 @ 18:37:38
URL: http://jessansegna.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback