Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ont

Jag har fått så konstigt ont i ,, typ lungorna..
Men jag vet inte hur det känns om man har lunginflammation eller nåt.

Igår gjorde det satans ont runt hela ryggen, alldeles under brösten,
och det tröck jättekonstigt över brösten, typ mot lungorna.
Jag vet inte.. hatar att kolla upp när jag har ont, orkar liksom inte haha.

Hugo har sovit i snart 2 timmar, så snart kommer han vakna,, syrran kommer hit idag också,
det kommer Hugo tycka om :D
Jag tyckte så synd om han förra veckan,
vi var på Maxi, syrran praktiserade ju där, och han är såå kär i henne.
När vi skulle gå så vart han så ledsen så tårarna rann.
Så brukar han aldrig bli annars.
Han är mosters pojke :)


Här byter Jessica på Hugo när Hugo var liten :)
Nu får han knappt plats på skötbordet hehe, han har blivit så lång.
Min älskade mamma är på bild också :)


Sötnos :)


       ♥


Kommentarer
Postat av: Rosie

Aaaaw vad söta Hugos och Jessica var på bilden när hon har honom i famnen. (:

2008-12-17 @ 16:56:29
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Ida

När jag hade lugninflammation så hade jag feber, skitont i ryggen (det är där det sätter sig). Du har så jävla ont att du kan inte stå upp utan att du håller på att dör. Så kan du röra dig och hålla på så är det förmodligen inte lugninflammation!

2008-12-17 @ 19:20:42
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback