Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

SurFis

Idag har Hugo varit en surfis,, vi har inte kunna gjort nånting, han har bara blivit ledsen och följt efter och varit ledsen..
Han hade lite feber, men är inte lika snorig..
Han kan ha varit trött också,, nu sover han iallafall, hoppas han är gladare sen.

Nu är mamma & nästan hela min familj på väg till Göteborg, sen åker dom färja över till Tyskland och ska shoppa i nån stad (kommer inte ihåg vilken) där det är massa rea & sånt inför jul..
Imorgon kommer jag inte kunna prata med mamma på hela dagen :P
Det kommer bli hemskt, annars pratar vi minst 3 ggr / dag hehe.
Sen på Tisdag åker dom hemåt igen.

Nu ska jag kika bdb, & nattstad..

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet hur det känns. Mamma var borta i Thailand i två veckor och vi kunde inte prata så mycket då... Annars pratar vi minst 2 ggr per dag! :/

2008-12-07 @ 14:00:16
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback