Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

TRÅK

Guess what??.. Ronny  tittar på Dansbanskampen,, så vad ska jag göra nu då? Det håller ju på en hel timme till.
Fy fan va Larz Kristerz är fula haha, jag tittade noga på dom, och dom såg ju ut som .. miffon eller nåt.
Fan va snäll jag är. :P
Men jag tycker så.

Näe dom som ska vinna är Bengt Hennings eller va dom hette, haha värsta gubbarna.

Jag tycker inte om dansband, det finns några få som är bra,, Lasse Stefans är bra, och gamla godingar som Arvingarna :)

Nu ska jag roa mig med nåt annat än att mobba dansbands galningarna. :P

Hej hej

Kommentarer
Postat av: LOla

Men. Fula? löjligt o kalla dom FULA! du vet ju själv hur det är när nån kallar dej så! Det SVIDER

2008-12-20 @ 22:45:52
URL: http://gullgull.blogg.se/
Postat av: Ida

Men, först klagar du att dom som skriver anonymt är töntar som inte törs säga vem dom är. Jag skrev mitt namn,du vet vem jag är. Ändå får du till att du inte får tycka som du vill!? jag bara påstod att jag inte höll med dej, är det SÅ farligt? Jag tycker att det är en sak om man tycker dom spelar dåligt, men när man börjar klanka ner på att dom är FULA så tycker jag att man går för långt faktiskt. Utseendet har ingenting med hur musiken låter. Om du hade gillat ett band o sen hade de visat sej att dom vore fula,hade du slutat lyssna på dom då ? Det är min åsikt iaf..

2008-12-21 @ 03:08:09
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback