Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tråk igen

Jag har så tråkigt,, är på fest humör, men det får vänta till juldagen..
Och ja jag tycker Larz Kristerz är fula,, har man såna där speciella kläder på sig får man tåla att folk har åsikter också.. och dom kunde ju inte ens texten haha, dom borde inte ha vunnit.
Så tycker jag och tål ni inte mina åsikter så är det era problem,
jag gnäller inte på er om att ni tycker om dom, så då ska ni inte gnälla på mig om att jag inte tycker om dom. punkt.

Ska nog in på tradera och kika lite,, har inge annat å göra,, eller ska man kanske sova snart?

Hmmm...


Kommentarer
Postat av: Poppe

Håller med dig. Scotts borde ha vunnit...

2008-12-20 @ 23:13:58
URL: http://poppe.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback