Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ååhh!!

Nu är jag irriterad!

Ronny fyller år den 18e (nästa helg), och vi firar 3 år den 21a, så vi tänkte festa ihop nästa helg.

Men nu ringde Ola till Ronny och frågade om dom ska ut nu i helgen,, och så fort nån ringer till Ronny så skiter han i allt och ska såklart ut & supa..

Vi och Ola & Jessica (Olas tjej) har pratat länge om att vi ska festa tillsammans alla 4 nån gång, men varje gång Ola ringer så har vi ingen barnvakt, så då blir det såklart jag som får va hemma..

Så jag sa till Ronny att han kan väl fråga Ola om vi inte kan göra det alla 4 nästa helg istället, eftersom vi ändå tänkte hitta på nåt eftersom han fyller år och att vi firar 3 år..

Men nej, nu ska Ronny ut & åka båt med dom i helgen, och jag kan inte följa med eftersom vi inte har barnvakt och inte har några pengar,,
vi får ju pengar nästa Fredag så den helgen hade varit perfekt för att hitta på nåt liksom.

Jag blir så trött, han ska alltid få göra det han vill, festa, hålla på med sina intressen,,
jag får aldrig göra nåt, jag har varit ut 1 gång sen flera månader tillbaka, och han har varit ut nästan varje helg.

Och jag får aldrig va med han när jag väl kan, han hittar alltid på saker utan mig,,
som på big lake run, då frågade han om han fick åka med, men inte VI. Fast jag så gärna ville festa den dagen.


Och eftersom vi inte har nå pengar till alkohol nu, så ska Ronny tigga av sin pappa,,
sånt kan han tigga till, men inte när vi behöver mat, blöjor m.m.
Då är det jag som ska få lov att låna av min mamma jämt, när vi kan FÅ av Ronnys pappa som har mycket mer pengar än min mamma.

Neej fuck off jävla egoist.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Antingen tar du tag i han NU eller dumpar han! Fy sådär ska du inte behöva leva, det är inte rätt! Kram.

2008-07-09 @ 15:03:28
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Frida

Man kan inte dricka hela tiden när man har barn, man måste ta sitt ansvar också å kan inte skita i allt bara för att man tycker själv att man ska ut .. Å sen när man inte har råd desstuom så är de ju bara helt onödigt !

2008-07-09 @ 15:06:47
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: marlene

trist att han e sådär gumman:( karlar e underbara eller hur? love u puss

2008-07-09 @ 16:24:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Frida

Men så kan han inte göra .. Hur mycket ska du behöva stå ut med då? Bara för att han jobbar har inte han rätt å göra som han vill, tror han att de är enkelt å inte krävande å vara hemma med barn å ta hand om barn hela tiden då? han har också barn, å de borde han inse snart .. Menar man kan inte skita i sitt ansvar bara för att man tycker att man jobbar, shit han har ett barn å ta hand om. Som dom säger, bådas lust, BÅDAS ansvar. Inte bara den endas .. Hade Mattis gjort så hade jag lämnat honom alltså .. För då kan man lika gärna vara själv än att behöva vara arg å irriterad på en som skiter i de i alla fall ..

2008-07-09 @ 16:29:23
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Ida

Det låter inte speciellt bra. Jag tycker du måste prata med honom, det är ju inte rättvist!

2008-07-10 @ 12:02:51
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback