Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åh nej!

Jag skulle ju varit på bvc kl 8.45, MEN min jävla väckarklocka ringde aldrig, och Hugo vaknade inte förräns 8.30, annars sover han fan aldrig så länge..
Och jag har inget nummer till kärringen som jag skulle till, så jag försökte ringa min vanliga bvc tant (elisabeth), men där var det ju upptaget såklart, och hon hade bara telefontid till 9, så nu sitter jag här och vet inte hur jag ska göra. :S

Jag kan ju inte gå till bvc nu heller, eftersom Hugo har svinkoppor och det kan smittas..
Hoppas kärringen ringer snart, hon är lite mysko, så jag hoppas inte hon är arg haha.

Inte en chans att jag hade hunnit dit på 15 min, Hugo skulle ha mat, ny blöja, kläder, jag skulle sminka mig (iaf mascara, går inte ut utan nåt smink alls..) Och sen tar det 5 min att gå, om jag inte springer men det tänker jag då fan inte göra haha, komma dit och va helt genomsvettig :P

Jag är lite irriterad just nu,, åå.
Jaja alla kan försova sig :S




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback