Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ahaaa

Det står på mora strands hemsida att dom ska byta ut entrédörrarna på stormyren och curry.
Vart fan ligger curry? :P

Hoppas det blir såna där dörrar som man öppnar med en knapp,, är skitsvårt ibland att ta sig igenom dörren med barnvagn & matkassar samtidigt som man ska försöka hålla dörren öppen och knuffa in vagnen över tröskeln.

Och så är det ju bra om dom kan låsa portarna på kvällarna,,
är sånt jävla spring ibland, en av mina grannar här bredvid har fest då och då, och då stimmar folk som fan här ute,, kanske blir annorlunda om det inte kan komma in lika mycket fyllon. :P
Och så känns det såklart tryggare om det är låst där nere,, med tanke på att min sambo har några idioter efter sig..

Jag har blivit skitnojjig sen jag fick barn, på kvällarna när jag inte kan sova tänker jag jämt " tänk om det kommer nån och bryter sig in, vad gör jag då.." och sånt.. :P

Tog en paus i mitt hemmafix, ska ge Hugo lunch och så ska jag äta nåt..
Skriver mer sen..

Kommentarer
Postat av: Carro

Har d nåt tips mot illamåendet..?

2008-07-07 @ 12:04:46
URL: http://rosamumsmums.blogg.se/
Postat av: FINA

såg den aldrig, hehe. men ah, visst verkar den spännande, ska ta och se den nån kväll ;) hehe.

2008-07-07 @ 12:24:01
URL: http://hellofina.blogg.se/
Postat av: marlene

curry ligger mittemot shell=) nå aprikos färgat hus=) puss

2008-07-07 @ 14:06:54
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback