Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Aj aj

Har varit ute typ hela dagen, vi gick hemifrån 9.15 imorse, till Maxi, ÖB, sen hem, åt en macka, gav Hugo mat, bytte blöja, sen gick jag & Hugo och mötte syrran på Willys,,
Vi gick in på KappAhl, där handlade jag för 290 spänn,, halva reapriset på massa grejer, så fick me mej hem massa kläder åt Hugo, dom koste typ 20 , 25 kr osv.. :)
Sen gick vi ner till leksaksaffären under Willys, köpte en sån där pipmugg åt Hugo, såna där säkerhetsgrejer som man sätter i skåp, och en leksaksgrej till Hugo, den syns på en bild längre ner. :P

Stackars Hugo är jätterädd när man åker hiss,, han fick typ panik idag.
Alla gånger vi har åkt hiss med han så har han fan blivit livrädd. Han är lik mig. :P

Sen in på Willys, köpte lite små grejer, bland annat en barnfilm som jag såg ofta när jag var liten, fick bara lov ju. :) (bild längre ner)..
Sen in på blomaffären och köpte en ros till Ronny, haha han ba " får JAG en ros?" :P Japp de fick du. :)
Till slut så gick jag & syrran hem till Adde där hon ska va kattvakt, hela vår familj är ju på folkrace i helgen,,
Därför jag har Svipp också..

Sen gick jag hem,, har setat ner ca 45 min av 6 timmar idag,, så har lite ont i fötterna. :P
Men men :) Har blivit lite solbränd också,, men det gör då inget. :D

Det blev ju inte så mycket firande av vår 3 års dag i Måndags,, så vi ska äta tacos och mysa ikväll istället. :)
Just nu är Ronny med Martin och badar,,

Och äntligen funkar USB sladden. :P
Så här kommer lite bilder..

 Han var helt slut, här är vi hos Adde..
 Den där leksaksgrejen Hugo fick idag. :)
 Filmen jag köpte. :) Nån mer än jag som såg den när man var liten? :)
 Rosen..
 Nya hyllan,, bra att ha Hugo´s leksaker på ett och samma ställe istället för att dom ska
ligga utspridda över hela vardagsrumsgolvet :P
 Svipp :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback