Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Böcker

Har rensat min BH och strump hylla, fan va många BHar jag har som jag inte kan ha längre, men innan graviditeten kunde jag det. Hoppas tuttarna minskar lite så jag kan ha dom snart igen. :)
Och strumpor, jag hade massor med hål i, jag fattar inte varför jag inte hade slängt dom förut haha. Strumpor är ju inte ens dyra,, äh jag vet inte. :P

Har målat naglarna och skrivit i Hugo´s böcker, är lite drygt att ha flera babyböcker, måste komma ihåg att skriva in allt i alla. :P Det händer ju nya saker jätteofta nu, men jag har inte tid att sitta ner och skriva in dom varje dag. :P


Just nu är det U-571 på 6an, jag skulle ALDRIG klara av att va i en ubåt!
Dom är duktiga dom som är i såna jättelänge!
Jag har både klaustrofobi (cellskräck)  &  så är jag livrädd för vatten, stora vatten, hav & sjöar.

Jaja, ska skicka sms till Anki nu. :)
Miss U my darling!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback