Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Busunge nr 1

Hugo vaknade 5.30, gav han välling och trodde att han skulle somna om,, men icke.
Vi lade han i vår säng, men han sparkade Ronny i ögat och så älskar han att dra mig i håret,,
Inte så skönt, speciellt inte när man är jättetrött :S

Så det var lika bra att gå upp.. Ronny åkte precis till Färnäs, han ska fixa med sin bil..
Jag & Hugo ska sova en stund bara Hugo blir trött igen.
Just nu sitter han i sin gåstol, och ler när jag tittar dit :)

Idag ska jag städa klart sen igår, sen ska vi gå och panta burkar,, har massa påsar, lika bra att få bort dom, dom är bara i vägen :P

Kom precis på att jag måste boka tid för min tattuering! Måste göras på Måndag.

Och vi har bestämt att när lönen i Augusti kommer så blir det en NY BRA dator, September en ny tv, och i oktober
ska Ronny äntligen få sitt efterlängtade tv spel, fast ioförsig så kan vi köpa det i aug eller sept också..

Sen måste vi ju handla massor av presenter till Hugo´s 1 års dag den 30 Oktober. :D :D
Gud va vi ska fixa fint tills dess, han ska få en jättefin tårta, massa leksaker, m.m. :)

Nej nu ska jag pussa på han lite. :)

Bye

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan! Men vad har du ätit för piller du ätit som funkat då? Hade ju inte vart helt fel att käka såna där och slippa äta sååååå mycket hela tiden! Ha en trevlig helg.. drygt när de ska vakna sådär tidigt :( Kram.

2008-07-12 @ 08:06:39
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: marlene

ja det unbdrar jag med,=) vad e det för piller:) give it to me=) vågen visar snart ERROR=)

2008-07-12 @ 11:07:09
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback