Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:D

Fick nya jotex katalogen idag, så nu har jag beställt för 804 spänn. :P
Men det tar jag ut i Augusti..

Små bildet, jag vet hehe, men jag orkade inte trycka upp dom,,

  Matta åt Hugo, så kan han sitta vid sin lekhörna och titta på alla färger. :)
 Gardiner som ska va i sovrummet,,
 Lykta för 9.90 :P Ska va i sovrummet..
 Sängkläder, till sovrummet såklart. :P
 Och så har jag äntligen hittat en hatthylla som jag vill ha ! :)

Längtar tills Augustilönen!


Kommentarer
Postat av: marlene

skulle beställt jag med men vet inte vad:P får typ shopping mani när jag får nya kataloger=) hihi puss

2008-07-21 @ 17:47:28
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

kul med lite shopping :D blev inte sååå farligt dyrt heller tycker jag :) du fick ju mkt fint :D

2008-07-21 @ 19:29:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Al..

Inte dags att skaffa ett eget jobb el hålla i pengarna??Hålla på och shoppa upp Ronnys pengar..

2008-07-23 @ 00:45:11

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback