Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

....

Jaha det var ingen bra start på dagen,, man går in här och läser en kommentar,,
jag gör fel ibland jag också, men då erkänner jag det,, jag går inte omkring och leker perfekt,,

Nej nu orkar jag inte bry mig om det nåt mer,, det lär ju aldrig bli bättre iallafall som det ser ut nu.
Så jag ska koncentrera mig på allt positivt istället,,
mina andra vänner, min familj, Ronny, Hugo och katterna (såklart :) ) .
Hugo kommer hem idag föresten! Wihoo!
Usch va tomt det var igår, saknar han som fan!

Vi lade oss vid 22.. men det var ju inte lätt att somna direkt,, jävla fyllon som går här utanför och skriker och sjunger högt,, nån jävla moppe som verkar ha tappat ljuddämparen haha,  m.m..
Men sen somnade jag, och vaknade 8.30,,
Så nu ska jag plocka undan lite här, duscha och så,,
Sen bara vänta på att min älsklingspojke kommer hem. :)
Då ska jag pussa och krama han massor!! <3

Måste träffa Anna-Lena nån dag och planera tatueringar, hennes kompis tatuerar skit snyggt, till bra priser,
så dit ska vi.
Så jag äntligen får göra min tatuering med Hugo´s födelsedatum.
Tänker inte ta med hans namn, utan bara datumet,, jag vill ha fler barn sen och då ska alla datum tatueras in, ska jag ha namn så kanske det blir konstigt om nästa barn heter nåt längre namn än Hugo liksom..
Har kommit på en till jag vill ha också, den ska va på ankeln,, vid foten..

Fick mina ljus som jag beställde av Madde igår också, dom luktar så gott! :)
Mamma ska ha ljusparty på Torsdag,
sen den 25 Augusti ska jag ha, så är det nån som vill komma så säg till. :)
Jag kommer självklart prata med mina vänner, så ni behöver inte säga till nu. :)
När jag ska ha är det premiär för höstkatalogen, så det ska bli skoj att se vad dom har för nyheter inom partylite. :)

Puss och kram till alla mina underbara ÄKTA vänner, ni vet vilka ni är så jag behöver inte nämna allihopa :)




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback