Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

FY !

Stackars människor som var med i olyckan på liseberg, dom åkte dit och var glada för att dom skulle åka karusell och ha kul, och så händer det nåt sånt där sen. Usch.
Sånt tänker jag jämt på när jag ser karuseller eller när jag åker nåt.
TÄNK OM det skulle hända nåt, endel karuseller svingas ju liksom åt sidorna, då brukar jag tänka " tänk om den lossnar så man flyger iväg".. haha..
Och det händer ju faktiskt mer olyckor än vad man tror.

På mora festivalen brukar det ju vara en boll som slängs iväg uppåt, tänk om den skulle lossna,, bara hej då liksom :P
Läskigt :P



LÄS HELA ARTIKELN HÄR !

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; Nej de gjorde jag inte. Säger bara som du, du måste väl kunna ta en kommentar! Så då får väl jag yttra mig lika mycket !! Snälla nån..! Du har konstig verklighets uppfattning om allt tycker jag, å du böörjar bli en riktig pain in the ass .. Så nu lägger jag inte ner mer energi på dig, för de tjänar ingenting till eftersom du alltid ska tycka dig ha rätt..

2008-07-16 @ 08:14:47
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback