Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gnällspik

Hugo är så trött, men ibland tar det sån tid innan han somnar,, lilla gubben, det är inte lätt att veta vad man ska göra,, men ibland så går det inte att göra nåt, då är det lika bra att låta han gnälla tills han somnar.


En sak måste jag fråga;

när man är över 20 och har egen lägenhet, då ska man ju kunna klara att ta hand om sig själv, eller hur?
Och inte åka till mamma och pappa och äta varje dag pga av man är för lat för att göra egen mat,,

och en självklar sak, om man ska gå ner i vikt, inte fan åker man väl och köper hamburgare varje vecka?

Och hur kan man va så lat,, när man bor 5 min bredvid en affär så tar man bilen..
Om man ska gå ner i vikt så kan dom där 5 min betyda nåt...
Det är bättre än inget liksom..

Men det handlar väl om ens karaktär,,

Nej slut snackat om det där nu,,
har bara så mycket som jag skulle vilja säga, om vilket konstigt liv den där människan lever..
jag vet ingen annan som är som henne, hon är väldigt speciell..

Nej skit samma nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha, ha, ha Nina!! Det låter som om du pratar om fam. Brottare, äter mat hos Jonas föräldrar i Färnäs flera gånger i veckan, en och annan hamburgare slinker också ner. Gå till affären, jag(fastän att jag fattar att det tom. antagligen går fortare)? Samtidigt som man har ångest över de sista 5 kilona som bitit sig fast runt maggen.

Ha en bra dag!

2008-07-21 @ 11:38:19

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback