Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

GOOOS!

Nu har Hugo varit hemma nån timme. Han vart så glad när han såg oss, han log så sött och sträckte armarna efter oss. :) ♥

Jag har städat massor innan Hugo kom hem, så slipper jag tänka på det på nån dag..


Jag har funderat också, jag skiter i dig nu, du får leva som du gör, du lever ditt liv som en tonåring fast du är 22..
Så det visar ju vem som är mest vuxen av oss två..
Det du tycker är kul i ditt liv, supa och strula runt och tro att man kan bete sig hur som helst och att det alltid kommer lösa sig, det kom jag över för flera år sedan,,

Jag är nöjd med mitt liv, så nu tänker jag inte lägga energi på negativa personer nåt mer.
Jag ska ägna mig åt min underbara familj och dom nära vännerna jag har.

Nu ska jag laga mat, gött gött.
Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Hugo är ditt barn va? Är det lika underbart med barn som det verkar? :)

2008-07-20 @ 21:01:12
URL: http://grislouise.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback