Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hemskt

Fick nyss reda på att min låtsas syster Anki´s kompis är hjärndöd. :(
Han var med i en motorcykelolycka för ett litet tag sen,
och nu är det sådär. HEMSKT!!
Anki, mår du dåligt, RING MIG!! Förstår om ni har det jobbigt nu, så jag vågar inte ringa ifall jag stör.
Älskar dig min bästaste bäste vän! : )


Egentligen, motorcyklister kör ju som idioter,, om dom kör sådär så får dom faktiskt räkna med att det kan hända hemska olyckor, det kan faktiskt hända att andra helt oskyldiga också kan skadas och hur kul är det då om man överlever men har skadat massa andra, jag skulle aldrig klara av att leva så..

Jag fattar inte hur man kan riskera allt, visst är det skitkul att åka fort som fan,
men en olycka händer så lätt.

Jaja, nu ska vi gå ner på stan, sen festivalen, sen bada.
Ska ringa Rosie också och säga att vi badar efter festivalen. Men om du hinner se detta så vet du ju. ;)
Men jag ringer sen iaf!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch det är hemskt =/

Förstår om du inte vågar ringa henne men hon vet nog att du alltid finns för henne.



Kramar sköt om dej



Svar: Okej ja dom är vänner tror jag, Har inte så stor koll på hans vänner. Men vet att jag sett din lillebror någongång.

Okej, jo Mora är litet men jag har då ingen koll på något. :D

Kram

2008-07-30 @ 21:35:25
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback