Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hihi

Helen m.familj kommer hit och hälsar på ikväll. :D
Alltid trevligt när ens goda vänner vill hälsa på. ;)
Vi ska byta lite barnkläder, vi har ju massa flickkläder som vi fick innan vi visste att Hugo var en Hugo hehe, och tvärtom för dom. :P



I helgen är det Idre yran också, men jag ska inte dit,, är inte sådär jätteintresserad av dansband hehe..
Det är då typiskt morabor att åka på alla dansbandsevenemang / cruisingar på sommrarna och supa som en idiot.

Usch, för 3 år sen så var jag på allt som händer i Dalarna, då söp jag 2 månader i sträck,, tog det lugnt typ 1 dag varannan vecka..
Jag fattar inte hur jag orkade. :P

För 2 år sen var jag på rätt många ställen också, men inte lika mycket som året innan hehe.

Men nu har jag växt upp och mognat till och insett att man inte kan hålla på sådär. :P


Nu ska jag sminka mig, måste på maxi en sväng.

Kommentarer
Postat av: melinda

idre yran var nåt nytt i mina öron! vilken söt son du har! Hur var din förlossning? hehe jag är lite nervös, jag har drygt 28 dagar kvar bara :D

2008-07-10 @ 11:59:24
URL: http://melindalin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback