Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Inga bullar bakta här inte.. :P

Idag har jag fan inte gjort mycket vettigt,, har inte varit på humör alls.
Gick inge bra att göra mat, kycklingen blev bränd, currysåsen koka över,, det var inge gott överhuvudtaget..

Fy vilken värdelös dag..

Tvingade iallafall iväg Ronny till willys,, måste ha kattsand & pureé åt Hugo..
Så eftersom jag inte har städat nåt alls idag så har jag allt kvar tills imorgon,, men då ska jag fanimej göra det.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men de spelar ingen roll om han jobbar eller inte .. Du då? Du är hemma hela dagarna, ska du då bara för att de blir helg säga att nu ska jag ut å supa, de är ju helg, jag är ledig .. Eller vadå? De funkar inte så, å om han inte kan bete sig å ta ansvar kanske han skulle tänkt på de innan han skaffade barn .. De är dags för honom å börja mogna .. Barn ska man alltid sätta i förstahand .. De borde han lära sig..

2008-07-09 @ 18:45:27
URL: http://friidavs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! En idiot fråga; Vilken strl. har Hugo på blöjorna och hur länge har han haft den?

2008-07-09 @ 20:24:57

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback