Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Mat åt Hugo?

Har nyss ätit fiskbullar i hummersås och potatis, så gott. :)
Hugo tyckte hummersåsen var jättemumsig! :)
Nu är han ju över 8 månader, då borde han väl kunna äta fiskbullar & potatis om man mosar det lite?
Blir ju mycket billigare om man kan ge han lite sånt, och inte bara barnmatsburkarna som är så dyra..

Höll på att svälja tungpiercingen också hehe,, var jättelängesen jag tappade den, men nu så plopp så lossnade den. :P
Så jag ska väl gå och pilla dit den igen..

Mamma & Syrran kommer när som helst och hälsar på också, men dom får bara va här en snabbis, sen måste jag fortsätta i sovrummet. ; )

Kommentarer
Postat av: Emelie B

Jag tror att det inte är så bra med hummersås för allt salt, har för mig att barn under 1 år har outvecklade njurar och inte ska äta salt. Fast jag är osäker...

2008-07-07 @ 13:52:53
Postat av: marlene

bara det inte e salt i maten e det väl ingen fara=) puss

2008-07-07 @ 14:06:04
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback