Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Men fan..!

Mamma ringde, jag ska ju ha Svipp Fre-Lör för att dom ska på 2 dagars folkrace i Höljes eller vart fan det var..
Först så skulle jag ha han från Fredag eftermiddag, men nu ska dom helt plötsligt åka 5 inatt så han kommer hit idag,,
Dom ändrar sig hela tiden och så fort det är folkrace så blir dom så jävla töntiga och skiter i allt som inte rör folkracen..
Så då måste jag alltså sitta hemma med Svipp hela tiden,,
Det går inte! Imorgon ska vi ner på tingsnäs på dagen och titta, och sen måste jag handla.

Visst, Svipp kan va här hemma, men han ylar så jävligt, han ylar bara man har varit ute 2 min.
Han har alltid varit så, dom som hade han före oss måste ha uppfostrat han fel eller nåt..
Och om han ska sitta här och yla så blir väl grannarna galna..

Dom fattar inte att jag har mitt eget liv nu, jag har saker planerade,, jag kan inte göra som dom vill jämt.
Och jag sa åt mamma att jag ska handla och greja imorgon, då sa hon " åå men jag skiter väl i å åka då"..
Sådär gör hon jämt så fort jag säger emot,,
Bara för att jag ska få lov att ge mig liksom..

MEN nu går det inte, vi har tomt i kylen, vi måste handla mat..
Och jag vill inte sitta inne hela helgen, Ronny kommer ju absolut inte va hemma med mig, som vanligt.
Han ska väl ut och supa igen,, SUCK.
+ att han aldrig kan hålla sig hemma en hel dag, han har väl inte ro att bara va hemma liksom,, men mig tänker ingen på, jag ska bara rätta mig efter alla andra..

Ååh ibland så vill jag bara flytta och inte ha nån kontakt alls med min familj.


Fick bara lov att avreagera mig lite,,

Nu kommer jag va irriterad hela dagen,,
Vi ska på ljusparty hos mamma kl 18,, kul, nej, jag kommer bara va irriterad..

Har inge feber än så länge idag iallafall,, det är positivt,, Men..

Jag skulle få sova lite längre idag, men så fick Ronny ett jävla sms och drog iväg till sina älskade kompisar..
Kan inte folk förstå att vi är en familj här, att vi har saker planerade, att JAG skulle få SOVA imorse, och sånt..
Noll respekt liksom, folk antar jämt saker..

Ronny får sova flera timmar mer än mig nästan varje morgon,, men när jag väl ska få sovmorgon så ger han Hugo välling och när Hugo har ätit klart så vill han ju upp och leka å så,, och då har Ronny somnat om, då får jag gå upp ändå.. Eller så blir det som idag,, suck.

Ähh orka.. hej då..




Kommentarer
Postat av: marlene

man blir inge glad när man inte får sova gumman så du e inte den enda:P

2008-07-24 @ 11:06:59
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback