Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nej nu så..

.. ska jag gå och försöka sova i den här värmen,, jävla tur att vi inte har sol mot sovrummet på eftermiddag/kvällen, då hade det väl varit ännu varmare.

Skulle bli jättemycket åska den här veckan, tur att Ronny har semseter så jag inte behöver va själv på natten. :P

Imorgon ska jag försöka fixa massor, man blir faktiskt helt matt när såna här saker händer,
är verkligen inte kul att veta att det finns nån som vill ens älskade illa.
Och man får en chock när han kommer hem och säger "jag har blivit misshandlad"  och är helt förstörd, helt panikslagen, tårarna bara sprutar.

Nej nu ska jag försöka tänka framåt!

God natt,
lämna gärna en söt liten kommentar så min dag imorgon börjar bra när jag ser den. :)
Please. :)

Puss

Kommentarer
Postat av: ida

Haha. det här är en söt liten kommentar, men du kan ju inte svara :P hahaha

2008-07-29 @ 10:17:57
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback