Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

No point

Hugo vaknade inatt, somnade om, vaknade 6.30 och fick välling, han var jättetrött och gäspade hela tiden, men han somnade inte om. : / Jag är trött! Men det är ingen idé att ligga i sängen och bara vänta på att han ska somna, ibland somnar han inte förräns efter 3-4 timmar..
Nu sitter han i gåstolen och gör av med lite energi. Blir han trött snart så tänker jag också lägga mig en stund.
Måste gå och handla barnmatsburkar och blöjor idag, dyrt. En burk kostar nästan 10 kr, och det går åt några såna i veckan.. Jag måste lära mig att göra egen mat åt Hugo, men jag vet inte vad man ska göra för mat?

Aja,,
Veckan som kommer blir Ronnys sista innan semestern, det kommer va typ han och en till på jobbet haha, alla andra har ju redan semester..
Synd bara att han får obetald semsester. :( Men eftersom han hinner jobba nästan 2 veckor i Juli så får han förhoppningsvis minst 5 000 i slutet på Juli ..
Och mina pengar går till hyran, bredband & csn.
Blir ingen shopping i slutet på Juli. :( Haha, men jag har väl typ allt nu så jag klarar mig nog..


Ronny fyller år den 18 Juli också, vad ska man köpa??
Nån som har nåt bra förslag?

Och den 21 Juli har vi varit tillsammans i 3 år, hoppas vi kan hitta på nåt mysigt då. :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback