Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu så..

.. är vi pigga och glada. :)
Somnade ca 9 och sov till 10.30. :)

Snart ska jag äta nåt, sen sminka mig och gå till Ronny.
Sol ute ju :)
Så idag kommer det bli en promenad på över 1 timme igen. :D

Är tydligen marknad här i Mora i helgen, haha jag har ingen koll alls.
Mora marknad suger verkligen, så det är inte direkt nåt man har koll på.

Hugo är så söt, jag satt mittemot han på golvet, och så knuffade jag en bil till han, och han knuffade tillbaka den. :)
Jag läste nånstans på internet att dom förstår sånt vid 7-8 månader.
Är så mysko att se han göra saker, det var ju inte längesen han bara låg och knappt orkade hålla upp huvudet hehe.

Nu måste jag på toa. :P Kisskiss. :P

Kommentarer
Postat av: marlene

va å kikade på marknaden igår. heeeeeelt värdelöst så du missar ingenting:P puss

2008-07-12 @ 13:17:29
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback