Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pinsamt

Åå, jag ser ju ut som ett skämt, snygga märken efter solbrillorna. :P
Och jag måste fan till affären, gud va jag kommer skämmas.
Men jag borde inte va den enda direkt, i den här solen måste ju flera ha råkat bränt sig med brillorna på. :P

Inatt drömde jag att jag blev jagad av en mördare med kniv, han skar mig litegrann kommer jag ihåg, och jag kommer ihåg hur det kändes. Usch vilken natt. Det har resulterat i världens huvudvärk,
älsklingen gick upp med Hugo imorse så jag fick sova lite längre, men huvudvärken gav inte med sig ändå.

Idag måste jag diska, gjorde ju inte det igår, och då är det världens berg idag istället.. :(

Ska lägga in bilder här bara Hugo har somnat,, han har fått sånt humör, han skriker högt som fan,
han har väl märkt lite att om han skriker så går vi dit liksom,,

Har nyss pratat med Anki iaf, dom mår bra även fast det är som det är med deras vän,
det var skönt att prata med henne lite, hon är en vettig själ.  ;)

Får se om jag orkar va ute nåt idag, kan ju inte ha bara armar ute, och orka gå med en tröja på sig. :S
Har ont i huvudet också, så det blir nog att gå till willys, sen va hemma..

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback