Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

PlaskPlask

Hugo fick nyss bada, det är roligare att plaska med vattnet än att leka med alla ankor & grejer han har :)
Nu sover han, så jag passa på att gå in här en snabbis.

Imorse var älsklingen jättesnäll!
Hugo vaknade vid 6.30 och Ronny gick upp med han. :)
Jag fick sova till 8.30, och när jag gick upp så hade han diskat. :)
Och det var ju endel disk eftersom jag inte har haft tid att diska dom senaste dagarna..
Så det var en bra start på dagen.

Sen tog jag en dusch, och när jag var klar så fick jag lov att duscha av mig igen pga av allt jävla katthår som var på handduken, mindre kul. : /
Katthår överallt, så irriterande. Men jag skulle ALDRIG göra mig av med mina älsklingsmissar pga nåt sånt. :P

Imorgon blir det fullt upp,, måste upp tidigt, gå och handla, sen kommer svärmor 12 och hämtar Ronny, han ska få nya byxor och hon vet inte storleken haha.
Sen kommer dom hem och fikar och sånt,, sen följer Hugo med henne hem,, åå vad jag kommer sakna han!!
Men men, det är bra om han är med andra också, så han inte är så jättemammig hela tiden.
Sen kommer mamma & co och firar Ronny,,
sen ska vi fixa nån god mat också,,

Jaja,,
Nu ska jag äta frukost.
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback