Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Plock

Har inte haft lust eller tid att skriva så mycket idag,,
har plockat lite här hemma, varit på maxi med mamma, syrran har varit här, myst med Hugo, lagat mat,,
Har plockat ur massa jävla plastbuttar som jag har haft i skåpen, dom används aldrig..
Mamma har ju sålt tupperware så jag har fått massa burkar som hon fick därifrån..
Och jag kan ju inte säga nej när hon vill ge mig, fast jag vet att jag inte använder grejerna hehe. :P


Hugo kan ställa sig upp helt själv nu också, han har fått in snitsen riktigt bra. ; )
Och så kan han gå med sin läragåstol, fast vi håller ju i han lite, balansen är inte riktigt bra än.


Jag har även tagit ur min piercing i läppen idag, tycker inte det är så snyggt faktiskt, och det sliter ju på tänderna, vill inte få problem med tänderna. :P
Har ju haft den i 6 år, så nu kändes det som att jag har vuxit ifrån sånt där..
Piercingar i ansiktet alltså,, den i tungan sitter kvar, och det ska den göra. :)


Föresten Ida ! Nu kommer jag inte in på din blogg igen :P Men jag svarar på dina frågor i ett sms. :)


Kommentarer
Postat av: iiida

Fan vad knasigt det där är :P hhaha.. Jag lägger ju knappt upp nå bilder :P

2008-07-28 @ 22:02:11
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback