Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Så kan de nog vara

Jag kom på varför jag mådde så jävla konstigt igår, jag åt nog på tok för lite under gårdagen.
Åt en macka vid 7, en korv m.bröd vid 15, sen klarade jag inte av att äta mer än typ 2 tuggor av korvstroganoffen..

Eller så fick jag nåt feberattack eller nåt.

Just nu mår jag bra iallafall, ska äta lite bättre idag, ska börja med fiberhavregrynsgröt.
Sen nåt bra till lunch,, och sen tror jag att jag ska göra spagetti & köttfärssås till middag.


Såg på supersize vs superskinny igår, bantningspiller med efedrin i har jag levt på i flera år förut, dom fungerar jättebra, men man blir lite mysko av dom,, så man ska nog inte ta dom om man vill va klar i hjärnan..

Funderar faktiskt på att beställa såna igen, så man kan ta nån tablett då och då,
då kanske kroppen börjar gasa på lite mer. :P


Föresten vi fick jättemycket fina kläder av Helen & co igår, ska lägga in dom i garderoben snart. :)
Sen ska jag rensa igenom lite kartonger och ge dom flickkläder. :)

Nu måste jag äta,
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Nej, det är nog inte många som har..

Det är ett dansband. Men ett väldigt bra sådant. ;D

2008-07-11 @ 08:21:27
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Hehe, jaa. :) Philip föddes bara 2 timmar efter att jag hade kommit in till förlossningen :) Hur gammal är ditt barn då? :)

2008-07-11 @ 08:38:52
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback