Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Suck igen

Du håller fortfarande på och skyller allt på mig,,
Kan du aldrig förstå att det kanske är du som borde ändra på dig?
Tydligen så har du så jävla bra självförtroende så att du inte kan inse att du gör fel ibland.
Jag är osams med en annan förutom dig pga av att vi har olika åsikter,,
Och det är väl egentligen inte så konstigt med det, alla människor går inte ihop, alla har olika åsikter..

Om tänker efter lite, så kanske du inser vem det är som har behandlat vem som skit,,
alla gånger du struntat i mig, alla gånger vi har varit ut och du bara springer efter killar och skiter i mig (så har du varit i flera år) , ska man gå ut 2 st så ska man inte behöva blil lämnad ensam,, det hade varit okej om det var nån gång, men det är fan varje gång man har varit ut med dig.
Så har aldrig nån annan gjort, bara du,, det säger ju lite om att du bara tänker på dig själv och vad du vill..
Ibland måste man offra lite av sig själv, man kan inte göra hur som helst jämt.
Och du har sagt flera gånger att jag är din bästa vän, att du inte kan prata med NÅN ANNAN om allt,,
men snälla du, hur kan jag va din bästa vän?
Jo för att jag har ställt upp förut, jag har inte sagt nånting om hur jag känt, för ALLT har ju bara handlat om dig,,
Dina killproblem som är några st för du håller ju inte på med en kille direkt,, dina viktproblem, om dina andra vänner m.m.
Just nu så vet jag med all säkerhet att du har snackat skit om mig till alla, dina vänner och dina föräldrar,,
Sån är du,, du snackar ju skit om alla dina andra vänner varje gång vi ses,, så då vet man ju hur du gör bakom min rygg..

Men fortsätt skyll på mig, enligt dig så är ALLT mitt fel,, och du har inte gjort nånting fel alls, som vanligt.
Men du, tänk efter nu,,


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback