Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tidig kväll..

Det vart sängen tidigt igår, vid 22,, Sen vaknade Hugo 7.30, perfekt. :)
Jag behövde inte ställa nån väckarklocka, och så fick jag sova många timmar. :)
Det var ju min tur att gå upp med Hugo idag så..

Jag såg lite på Scarred igår som är på mtv eller vad de är, har ingen koll på kanalerna hehe..

Usch det är så läskigt när dom bryter av armen eller nåt, och armen blir vriden åt helt fel håll,, det ser så omänskligt ut haha. Men så går det om man håller på att göra tokiga grejer :P

Jag har aldrig brytit nåt, men när jag var liten så spelade jag innebandy på ett kalas hos en kompis, och då halkade jag och flög rakt in i ett kontaktuttag, och skar upp halva pannan :P Mamma sa att man såg pannbenet :S
Jag har faktiskt svaga minnen av att jag gick till mamma och höll för pannan, men jag har inga minnen av hur ont det gjorde, som tur är :P
Har ett fult jävla ärr i pannan idag. :S


Jaja, ska platta håret och fixa lite innan vi ska åka 11.30.
Sen blir vi borta heeela dagen. :)
Mamma fick ju ingen lön i Fredags (den brukar komma den 13e och det var en söndag, så hon visste inte när lönen kom) , men hon får det idag, så vi ska kika lite i Falun efter att syrran har varit på sjukhuset..
Stackarn, hon är säkert nervös just nu, dom ska ju kolla hörseln med nå specialgrejer, hon hör typ inget, så hon kanske har fel på hörselnerven,, då blir det hörselapparat på ena örat, och hon är bara 17 år. :(

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Min mamma har ett ärr mitt på pannan sen hon cyklade när hon var liten,Och likaså jag har ett ärr mitt på pannan sen jag ramlade en påsk för massa år sedan. Det regnade o va halt. och jag bara plupp rakt ner i vägen.. Skrek :) Stackars mej. men ett sött litet minne :)

2008-07-14 @ 12:49:10
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback