Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tired..

Inatt vaknade jag flera gånger igen,, fast nu var det inte Ronny som frågade va klockan var haha, igår natt så orkade han inte titta på klockan själv,, men det är så drygt,,
sen vakna Hugo 5, han fick välling, jag fick sova 15 min innan Ronny skulle upp,, han är ju så seg på morgonen så jag får lov att knuffa på han flera gånger.. och jag bad han att va tyst så jag skulle somna och så inte Hugo skulle vakna igen,, men inte var han tyst,, Hugo vaknade inte tack och lov, men jag somnade inte förräns 7, sen vakna Hugo 7.30 igen,,
Sen har jag bara latat mig hela morgonen, haft Hugo i min säng och jag har legat i Ronny och läst nya Vecko Revyn,,
Hugo somnade typ vid 10.30 igen, så då sov vi båda tills 12.15..
Tur att jag inte har nåt planerat idag hehe,, men då är det ioförsig lättare att gå upp, om man har nåt man ska göra liksom..

Vi har ju ställt sängen så att min sida är mot väggen, mycket enklare att ha Hugo där om man slipper oroa sig att han ska ramla ner,,och så är det mycket bättre plats på golvet i sovrummet nu,, Hugo har sin lilla hörna med säng och leksaker,, man bor väldigt trångt när man bor i en 2a och har barn. :P
Men vi ska ju söka större nu i höst så. :D

Idag ska jag småplocka här hemma, det blir stökigt på en gång alltså,,
men jag känner inte för att gå ut nåt eller träffa nåt folk,, så jag ska bara va hemma..


Föresten, första helgen i Augusti kanske vi ska till Furuvik. :) Skoj skoj, skönt att komma iväg över dagen och se nåt annat,, och göra nåt som Hugo kommer uppskatta. :)

På Måndag ska ju syrran till Falu lasarett och kolla de där med hörseln,, då ska jag & Hugo följa, vi ska kolla i lite affärer och så, mamma får ju förhoppningsvis lön på Fredag så. :)

Nu ska jag ge katterna mat, Ludde är så jävla dryg när han inte fått sitt torrfoder på länge..

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback