Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Trevlans

Var jättetrevligt hos Adde & Kerstin. Mamma, syrran & Hans kom dit också.
Lilla Svipp (mammas hund) börjar bli gammal, han hör inte så mycket längre.. eller så hör han det han vill höra hehe,, verkar så ibland. :P

Sen gick vi genom Willys hem, syrran skulle ha chips så vi tog sällskap ditåt,, jag köpte en dvd film för 39 spänn. :P
En gammal film, men bra. Kommer inte ihåg va den heter just nu, orka gå och titta. :P

Syrran sa åter igen att jag ser mindre ut än vad jag gjorde för nån månad sen. Men VART? Jag ser det då inte själv. :P

Idag har jag varit ute och gått en jävla massa, så imorgon ska jag nog bara va hemma och städa, damma hyllor, å såna grejer. Trist men det måste göras.
Blir det sol får jag väl gå ut på balkongen och steka lite,, jag vägrar gå och lägga mig på en strand ensam,, nej nej det gör jag inte. :P

Aja, nu ska jag se på tv.

Puss

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha det är ju inte bra! ;D Jag är uppe i skapligt mkt poäng nu iaf :D



Alltså får han så mkt för 2 veckors jobb?! Shit! :P

2008-07-03 @ 22:16:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback