Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tröttis

Hugo somnade vid 10, jag med. :S
Vakna 11.30.
Äh, jag hade inget planerat att göra iallafall så..

Avbokade tandläkartiden som jag hade idag, har inge ont eller nånting längre i visdomstanden, så jag åker dit om det blir värre, annars går jag på en vanlig kontroll i höst när vi har mer pengar.
Känns onödigt att lägga ut flera hundra om det inte är nåt fel liksom.

Nu ska jag ge Hugo lunch, sen kommer mamma och hälsar på.
Sen ska familjen Wikberg/Ribbheden ta en promenad till maxi och hämta ut Ronnys mobil.

Puss

Kommentarer
Postat av: Dennis

Skönt att tandvärken gick över. Det finns inget som är så jobbigt som det :S

2008-07-01 @ 14:20:19
URL: http://www.dennism.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback