Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Usch Usch

Fy satan va bakis jag har varit idag,, såhär bakis har jag nog aldrig varit förut, vad jag kan minnas iaf..
Har spytt flera liter haha.
Dagar som den här tänker man att man aldrig ska dricka mer i hela sitt liv. :P

Men det var kul igår! Det är det som räknas ^^
Jag, Ronny, Anna-Lena och Håkan var hos dom, det var bara vi 4, men det var jättekul. :)
Vi pratade massor, jag & AL tittade på tatueringar,, sen sjöng vi karaoke :P
Ni ska få se en videosnutt sen,, ska bara orka lägga in den..

Blev ju inge festande idag ändå, Ola fick lov att åka till Avesta till sin farmor som är sjuk.
Så nu när jag är någorlunda normal i skallen så ska jag titta på film. :)
Har sovit i stort sett hela dagen, så nu måste jag göra nåt annat. :P

Just nu på tv8 är det repris av en debatt om paret Reinfelt,, intressant att se vad folk tycker egentligen.
Blondinbella är med, men hon säger inte mycket. :P

Jaja, bilder och en liten video kommer upp senare.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Rosie

Aj då det var inte bra. O.o Men då vet du hur jag känner mig idag. :p Fast jag spydde inte. ;)

Jag fick min ischias [fortfarande stavning?] när jag bodde på familjehemmet. Och det var typ 05-06 nånting.

Puss

2008-07-19 @ 19:02:47
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Sabine

inte kul å va bakis!

2008-07-19 @ 19:30:42
URL: http://enibas.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback