Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

YEEES!!

För några dagar sen så prövade jag ett par trosor som har varit lite trånga förut, men kunde ha dom.
Idag prövade jag ett till par, och jag kunde ha dom.
Så jag tog mod till mig och vägde mig, JAG HAR GÅTT NER 5 KILO!! :D :D
Jag är glad glad glad!! Det har äntligen börjat hända nåt. :D



Igår så var dom här till typ 00.00.. Sen åkte dom, jag & Ronny lade oss, Ronny var jättegullig imorse och gick upp med Hugo vid 7, sen när Hugo ville sova igen så åkte Ronny till Färnäs, så jag fick sova ända till 11. :)

Alldeles nyss var svärmor, Ronnys bror & Liam här.
Trevligt trevligt.
Liam & Hugo satt och lekte, så söta :) Kusinerna :)
Och snart får Liam ett syskon, i slutet på Januari tror jag de var.
Vad kul dom kommer ha när alla kan leka sen :)
Och om nåt år så ska Hugo få ett syskon, men inte än. :P

Carola ska ha Hugo nästa helg, hela helgen.
Så jag & Ronny kan fira han och oss :)
Måste köpa present åt Ronny också, han fyller ju på Fredag..
Hmm,, vad? ..
Han är inte en sån som vill ha massa grejer, bara dyra saker som jag inte har råd med för tillfället hehe.
Och parfymer har han massor av, förra året fick han ett jättefint halsband av mig, ..
Jag vet inte,, vi får se.


Kommentarer
Postat av: linnisabell

ja, mörka färger och hög midja, man kan inte dölja skavanker på ett bättre sätt. :)

2008-07-13 @ 13:44:09
URL: http://linnisabell.blogg.se/
Postat av: Rosie

Bjud han på mat och lite vin. ^^ Det är väl en bra födelsedagspresent? Sen kan ni fixa barnvakt till Hugo så är det bara ni för en kväll?

Det hade jag iallafall gjort. (:



Puss

2008-07-13 @ 13:56:32
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: marlene

va skoj att du har gått ner gumman, e avis:P jag går bara upp just nu:P japp det blir dop tillsist:P ni får självklart komma=) men vi ska planera lite å så bara=)puss

2008-07-13 @ 20:06:08
URL: http://marlene1983.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback