Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

4mom.se

Mammakläder brukar va så dyra,, när jag var gravid så hade jag inte råd med mycket alls, och man vill ju inte lägga ut massa pengar på kläder som man bara kommer kunna använda i några månader.
Men på denna sidan finns det massa fint, som inte är allt för dyrt.


Just nu på 4mom.se så finns det lite erbjudanden, bland annat detta:

Just nu får du 15% rabatt på alla gravidklänningar och kjolar. Gäller alla brudklänningar. Gäller inte amningskläder. Passa på, erbjudandet gäller tom 9/6. Rabatten dras automatiskt av i kassan när du registrerat dig och loggat in.

Som till exempel den här klänningen, jag tycker den är söt :)
Just nu 259,50 kr.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jo då kan du tänka dig hur svårt det är för mig ;)



Visst är det sjukt att man är så feg att hälsa bara för att man är osäker på om det är rätt person? =S Vad spelar det egentligen för roll om det skulle vara fel person? Jag förstår att du var osäker, jag var ju nästan osminkad och hade håret i en tofs + lugg bakåt haha ;)

2008-06-07 @ 21:33:43
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Samma här =)

2008-06-07 @ 21:45:48
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback