Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Besök

Just nu har vi besök, svärmor. Men hon & Ronny är ute och röker så då passar jag på att skriva lite här. :)
Dom ska ju till Borgvattnet den 21-23 Augusti,, de där spökhuset om ni vet?
Jag ska inte följa.
Så då måste jag hitta nån som vill hålla mig sällskap, för jag kan ju inte sova när jag är ensam,,
Ska fråga syster.

Sen ska nog mammsen hit och hälsa på, jag är sugen på att åka ner på stan en sväng också, så vi får se när jag har tid att städa idag haha.
Nej nu ska jag gosa med Hugo. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa visst är det :-D

Ha en riktigt bra helg!

2008-06-27 @ 12:03:19
URL: http://mariat80.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback