Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blommor

Good morgon, eller god middag kanske :P

Var in på en florist sida och tittade, åå vilka fina buketter det finns HÄÄR med rosor. :)
Jag älskar blommor, hur dom ser ut, doften, allt. :P Fast rosor är verkligen favoriten.
Synd att man inte har en romantisk karl som ger en sånt ofta. :p

Jag vill ha rosor varje dag haha. :)



Idag är det iallafall dags att rensa Hugos garderob igen, han växer så det knakar. :)
Jag är en sån som sparar nästan alla hans kläder, eller jag har tänkt spara dom minsta och storlek 62/68.
Sen kan man väl inte spara allt hehe, men dom små är ju så söta. :)
Mamma sparade min kläder sen jag var bebis, skitsöta hehe. Hoppas man får en flicka nån gång som kan använda dom som är hela och fräscha fortfarande. :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback