Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Boring

Har setat här nån timme nu och läst lite bloggar och så..
Jag har tråkigt! Har ju varit ute och gått ca 4 timmar idag, så jag har lite ont i fötterna,,
Så jag orkar inte plocka grejer som ligger överallt..
Men jag har liksom inte ro att bara sitta och glo..

Det känns inte som att klockan är snart halv tio, det känns som om den är 15 eller nåt..

Föresten min syster sa att det syns att jag har blivit mindre. :)
Det syns inte på vågen, men jag har kanske fått mer muskler å så. :)
Jag har märkt det också, det märks på kläderna.
Nu hoppas jag att det fortsätter såhär så jag blir som jag vill vara. :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback