Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Drygo

Inatt har det varit en sån här dryg natt igen.. Har fått sova kanske 4 timmar..

Först igår så kunde jag inte sova (inatt igen), sen när jag väl höll på att somna så ringer det ett fyllo till Ronny, och det som är irriterande med det är att han ringde tidigare på kvällen och då sa Ronny att vi var hemma och var nyktra, så varför ringer han då mitt i natten när han vet att vi va hemma, nyktra, och Hugo var hemma?! Hatar när folk ringer mitt i nätterna, eller skickar sms!

Sen så vaknade Hugo vid 4 och låg och pratade, så han fick välling, och somnade om efter typ 1 timme, sen hade jag såklart svårt att somna om igen SOM VANLIGT när jag har vaknat till,, *suck*
Men jag lyckades till slut, men då vaknade Hugo igen kl 7.. Han låg och pratade till typ 7.30, sen gav jag upp..
Så under den här dagen kommer jag va trött och just nu är jag inte på världens bästa humör direkt.

Blä.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback